Haina il face pe om?! Este o buna intrebare. Este important sa te imbraci cu haine la moda?

Raspunsul depinde de perspectiva abordata. Atunci cand spunem ca haina il face pe om, iar afirmatia nu are conotatii spirituale, sensul este acelasi cu a spune ca ”prima impresie conteaza” si, intr-adevar, asa si este. De cele mai multe ori, cand ne alegem tinutele vestimentare, cautam haine la moda; cu toate ca nu pierdem din vedere calitatea materialului sau confortul oferit de diferitele obiecte vestimentare, mai exista acel ceva care ne ghideaza alegerea atunci cand luam decizia de cumparare.

Dar ce inseamna sa fii la moda? Inainte de toate, a fi la moda inseamna sa iti adaptezi tinuta vestimentara la propria personalitate si la tendintele acceptate la nivelul societatii, dar mai inseamna si sa stii sa te imbraci in armonie cu ocazia si locul in care te afli. Asa cum nu se merge la biserica in rochie de bal, la bal in trening, sau la jogging in tutu – ii exceptam, aici, pe excentrici – la fel si tinuta vestimentara pentru o intalnire de business sau pentru un eveniment impune, tacit, un anumit dress code specific ocaziei respective. Iar in astfel de situatii, detaliile vestimentatiei sunt cele care fac diferenta si evidentiaza personalitatea celui care o imbraca.

Neofashion realizeaza camasi barbatesti si de dama, in lohn si pentru piata din Romania, croite pe masura, dorinta si personalitatea clientului: elegante, clasice sau moderne, in diferite texturi si culori, camasile create de Neofashion ofera posibilitatea alegerii in functie de varsta sau de preferinte, cu pastrarea echilibrului intre moda si stilul personal al fiecaruia. In cele 6 magazine din tara, precum si pe magazinul online, puteti gasi haine la moda fabricate in Romania, iar traditia si experienta celor peste 25 de ani de activitate au imprimat eticheta calitatii pe toate articolele de imbracaminte produse de Neofashion. Acest lucru ne responsabilizeaza si ne obliga sa fim in permanenta in pas, nu doar cu moda, ci si cu tendintele in materie de tehnologie, cea care sustine si imbunatateste activitatile in toate fazele lantului de productie, de la momentul creatiei, pana in cel al livrarii produsului catre beneficiarul final.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *